2011. augusztus közepén kaptam először a főszervezőtől – Pesti László- információt a Fuss a Rákkutatásért rendezvényre, amelyet Pécsett 2011. szeptember 17-én terveztek megrendezni.

Hamar tájékozódtam, hogy ki volna az, aki szívesen képviselné a Debrecen 15 postát. Jómagamat is beleértve kilenc fővel képviseltük a Kelet Postás SE Debrecen 15 sportkörzetét.
A nevezési, a szállás és az utazási költségekben támogatást kaptunk a Postás SE-től, illetve a Szakszervezettől , a különbözetet pedig mi magunk fizettük ki.

Javaslatomra béreltünk egy kisbuszt, amivel minden gond nélkül tettük meg utunkat (más hangulata van együtt utazni, mint két külön autóval).

Előzetesen egyeztettük a programot, így kora hajnalban kellett indulnunk, hogy odaérkezzünk a regisztrációra. Maga a futás pedig 11 órakor kezdődött.

Nagyon sok postai munkavállaló volt a rendezvényen.

Miután a körülbelül három kilométert teljesítettük, a szervezők jóvoltából több múzeumot, kiállítást ingyenesen, illetve 50 %-os belépővel látogathattunk meg.

Amit csak tudtunk megnéztünk, majd megvacsoráztunk a szállásunkkal szemben lévő étteremben.

A vacsorát követően meglepetés tortával vendégeltem meg a résztvevőket, melyet feleségem még indulás előtt készített Debrecenben és hűtőtáskában vittük magunkkal. Nagyon nagy sikere volt .

Vasárnapra közös kirándulást szerveztem az Orfű melletti tónál, illetve hegyekben, gyalogtúrával egybekötve. A kellemes nap végén pedig hazaindultunk.

Mindenki jól érezte magát és ha lesz lehetőség máskor is részt szeretnénk venni hasonló rendezvényen.